UITVERKOCHT! Intermezzo Bier, een bier dat het Waert is

Intermezzo Bier is uitverkocht: voorlopig geen vervolg op ons eigen bier.

Ons Intermezzo Bier bleek zeer gewild te zijn. Wij moeten je dus teleurstellen als je hier bier wilde bestellen. Op korte termijn komt er geen vervolg op ons Intermezzo Bier.

Dit betekent dus dat wij “ooit” nog wel eens een speciaal bier laten brouwen. Wanneer dit is, kunnen we op dit moment niet zeggen.

Wil je op de hoogte blijven, dan adviseren wij je om ons te volgen op social media en/of onze site in de gaten te houden.

Wij hopen snel weer muziek te kunnen maken en zouden het fantastisch vinden om je ook bij een van onze concerten te ontmoeten.

Nadere informatie over het bier:
Het Intermezzo Bier is een speciaal in beperkte aantallen voor de muziekvereniging gebrouwen bier. Dit bier werd in samenwerking met Bierbrouwerij De Roode Leeuw in Schagen en de Muziekvereniging gebrouwen. Ons oud-lid, Simon Wilms sponsorde een van de ingrediënten, namelijk pompoenen.

Dyon Huiberts van De Roode Leeuw heeft het voor ons gebrouwen. Behalve pompoen zijn er meer ingrediënten toegevoegd, zoals chocolade. Dyon omschrijft ons speciale bier als “zacht, licht kruidig, doordrinkbaar en een allemansvriend”.
Esther Vinke, van Vinke Vormgeving in Wieringerwaard, ontwikkelde het etiket.

Corona heeft ons in een “pauzestand” gezet. In toneel en muziek is dit een Intermezzo. Het biedt je de gelegenheid alles onder het genot van een smaakvol bier nog eens te relativeren en/of samen met anderen (online) van te genieten.

Bestel het bier en steun de muziekvereniging
Door het bier te bestellen, steun je de vereniging. De kosten voor een flesje zijn € 2,50 per stuk.

Ophalen of (muzikaal) bezorgen
Je kan kiezen om het bier af te halen in Wieringerwaard en/of thuis te laten bezorgen.
* Het bezorgen in Wieringerwaard en Anna Paulowna is gratis.
* De bezorgkosten zijn € 2,50 per bestelling, als dit in het gebied Wieringerwerf – Kolhorn – Barsingerhorn – Schagen – ’ t Zand – Den Helder – Den Oever ligt.
* Buiten dit gebied wordt helaas niet bezorgd. In dit geval kan je het afhalen in Wieringerwaard.

Het vrolijke gele mannetje bezorgt muzikaal!
Wil je het Intermezzo Bier door het vrolijke gele mannetje met trompetgeschal laten bezorgen, dan is dit ook (beperkt) mogelijk!!! Kruis dit dan bij je bestelling aan.

Datum en tijdstip voor bezorgen en/of afhalen wordt in onderling overleg bepaald nadat de bestelling is gedaan.
Bij aflevering dient er contant (passend) of d.m.v. een ‘tikkie’ betaald te worden.

Er wordt alleen verkocht aan en/of afgeven bij personen ouder dan 18 jaar.