Vrijwilligers, vrienden en sponsors

De muziekvereniging zoekt vrijwilligers, vrienden en sponsors!

Vrijwilligers helpen bij activiteiten en concerten. Proef de gezellige sfeer en kom helpen!

Vrienden betalen een bijdrage van €5,- of meer per jaar. Vrienden krijgen voorrang bij de kaartverkoop. Ze ontvangen aan aantal keer per jaar een vriendenbulletin. Ook zijn ze welkom bij de speciale vriendenavond.

Sponsors zijn altijd welkom. Logo’s worden vermeld op de website en tijdens de concerten.

Sponsorkliks

Speciaal voor online bestellingen!
Kopen via Sponsorkliks is gratis sponsoren van de muziekvereniging.

Klik op de button. Zoek het bedrijf waar je wilt kopen en bestel. Van deze aankoop ontvangt de vereniging een provisie, zonder dat het jou iets (meer) kost.

Vomar Club is Koning

Steun ons door de klantenkaart van de Vomar te koppelen aan onze vereniging. Dan maakt de Vomar bij elke aankoop een klein percentage over aan de vereniging.

Download de Vomar app en
koppel je kaart aan onze vereniging. Gebruik hiervoor de unieke code MUWI2021. (En de I is een hoofdletter i).

Elke keer dat je boodschappen doet, scan je de kaart bij de kassa.

Rabo ClubSupport

Leden van de Rabobank kunnen elk najaar stemmen op een vereniging.  Aan de hand van het aantal uitgebrachte stemmen ontvangt de vereniging een bedrag. Stemmen gaat via de Rabobank app.