Koningsdag Midgard

Wieringerwaardse feestmuziek in Tuitjenhorn

Koningsdag bood voor een aantal leden de mogelijkheid om muziek te kunnen maken. Om de bewoners van Midgard in Tuitjenhorn wat meer Koningsdag-gevoel te geven vertrok een groep muzikanten richting Tuitjenhorn. Onder het genot van een heerlijk zonnetje werd opgetreden in de vernieuwde muziekkoepel. Direct bij het horen van de eerste klanken ontstond enthousiasme bij de bewoners. De sfeer zat er meteen goed in!!!

Muziekvereniging Wieringerwaard speelde op Koningsdag bij Midgard in Tuijtjenhorn.

Na dit optreden verspreidden de muzikanten zich over de verschillende groepen van Midgard. Hier werd gestart met het Wilhelmus om daarna door het spelen van enkele feestnummers het feest compleet te maken.

Hierbij kregen onze muzikanten spontaan ondersteuning van twee bewoners, een op het slagwerk en een op de bugel. De stemming was fantastisch en werd nog mooier toen na afloop op koffie met gebak werd getrakteerd. Behalve de bewoners hebben onze muzikanten ook volop genoten.