Rommelmarkt 10 maart 2024

Na jaren de rommelmarkt georganiseerd te hebben, besloten onze vrijwilligers Stef en Carla (en daarvoor ook Hanneke) vorig jaar hiermee te stoppen. Even leek het erop dat onze succesvolle rommelmarkt niet zou doorgaan, maar… Er komt een ware doorstart! De bestuursleden hebben de handen ineen geslagen en nemen dit jaar de organisatie op zich. Weliswaar op iets andere wijze!

Voor in uw agenda:

Elke vrijdagavond vanaf 19:00 kunt u mooie, goede, bruikbare spullen brengen naar dorpshuis De Oude School in Wieringerwaard.
Vrijdagavond 8 maart zullen wij u op muzikale wijze attenderen op en herinneren aan de rommelmarkt die dat weekend plaats zal vinden.
Op zaterdag 9 maart kunt u tussen 10:00 en 17:00 mooie, goede, bruikbare spullen brengen naar de gymzaal in Wieringerwaard. Ook rijden we die dag met een kar rond in Wieringerwaard om spullen op te halen. Deze kunt u dan dus aan de weg zetten voor 13:30.
Op zondag 10 maart bent u van harte welkom om onze rommelmarkt in een nieuw jasje te komen bezoeken. De rommelmarkt is van 11:00 tot 13:30 en wordt gehouden in de gymzaal van Wieringerwaard. Tussen 11:00 en 12:00 is de entree €2,-, vanaf 12:00 gratis.