11 mei Siensbach Waert Festival

Muziek van Polder tot Zwarte Woud
Laat je verrassen en kom genieten van een avond vol variatie, verzorgt door Muziekvereniging Wieringerwaard en Musikkapelle Siensbach. Dit concert is anders dan anders, met als afsluiting van de avond een verrassend Abschluss Bal in dorpshuis de Oude School.

De toegang is €12,50, inclusief koffie of thee in de pauze
Gymzaal Wieringerwaard, Populierenlaan 25 | zaal open 19:30 | aanvang concert 20:00
Kaartverkoop start op 8 april. Kaarten zijn online te koop via deze link en bij Tankstation van Zijl in Wieringerwaard.

Musikkapelle Siensbach
Al 99 jaar is Musikkappele Siensbach een begrip in het Zwarte Woud. Behalve in Duitsland treden zij regelmatig op in andere landen. In 2017 waren zij te gast in Wieringerwaard voor een dubbelconcert met onze vereniging.
Op 11 mei zijn zij weer te bewonderen in Wieringerwaard. Gekleed in Elztäler Tracht zullen zij hun typerende Schwarzwalder klanken ten gehore brengen en nemen zij ons mee op muzikale reis door het Zwarte Woud en omstreken.