Muziekdag reünie – 24 november

De muziekvereniging bestaat dit jaar 60 jaar. Hoog tijd voor een reünie!

Op 24 november 2019 organiseren we een muziekdag-reünie voor (oud) leden.

Behalve het ophalen van herinneringen, gaan we natuurlijk ook samen muziek maken, genieten van een concertje, eten en borrelen. Omdat de vereniging vroeger een drumband was, en later overging in een fanfare orkest, kunnen oud-leden zich aanmelden voor meespelen in de drumband of in het fanfare orkest. Als u geen eigen instrument heeft, kunt u een muziekinstrument lenen. Als het meespelen een te grote uitdaging is, dan zien we u graag op zondag op het reüniedeel (inclusief buffet).

Vrijdag 22 november
20:00-22:30: (Oud)leden gaan oefenen met de drumband of in het fanfare orkest.

Zondag 24 november
12:00- 13:30: De dag start met een repetitie van de (oud)leden in de drumband of het fanfare orkest.
13:30- 20:00: Om 13:30 start het reünie-deel met oude foto’s en filmmateriaal, daarna een presentatie van drumband en orkest aan niet spelende (oud) leden. Aansluitend is het buffet, napraten en borrelen.

Locatie: dorpshuis de Oude School, Populierenlaan 23a, Wieringerwaard

Wat gaan we spelen met het reünie fanfareorkest?
– Yellow Mountains – Jacob de Haan
– Lord Tullamore – Carl Witrock
– Earth, wind, fire – arr. Peter Kleineschaars
– Deep purple medley – Toshihiko Sahashi
De muziek ontvangt u van te voren per mail (na 9 november).

Wat gaan we spelen met de reünie drumband?
De drumband speelt een eigen repertoire. Deze volgt nog.

Kosten
De kosten voor de muziek reüniedag zijn €15. Dit is inclusief koffie, thee, buffet en twee consumptiebonnen.
Wilt u dit bedrag overmaken op rekeningnummer NL55 RABO 0145 5424 24 t.n.v. Muziekvereniging Wieringerwaard. Vermeld hierbij wel de naam/namen voor wie de betaling is en de opmerking reünie.

Aanmelding is gesloten.

Foto’s en filmmateriaal gezocht
We zijn ook nog op zoek naar foto’s en filmmateriaal van de muziekvereniging door de jaren heen. Heeft u materiaal dat u wilt delen, neem dan contact op met Ton Hoogeveen: reunie@muziekverenigingwieringerwaard.nl.

1966 Optocht van verenigingen in Wieringerwaard, waaronder de drumband.
muziekvereniging wieringerwaard jubileum