Ook Sinterklaas koopt via onze site!

We kunnen het haast niet geloven maar het lijkt toch waar te zijn. Sinterklaas heeft ook onze verenigingssite ontdekt. Laatst werd er een grote hoeveelheid pepernoten besteld. Wist je namelijk, dat als je via internet cadeautjes koopt, je zonder een cent meer te betalen onze vereniging kan sponsoren?

Het werkt heel simpel:

• Zoek op internet wat je wilt kopen.
  • Onderaan onze site vind je het logo van Sponsorkliks. Klik dit aan en je belandt op de site van Sponsorkliks.
  • Ga op deze site naar het bedrijf waar je jouw cadeau wilt kopen en doe daar dan jouw bestelling.

Van deze aankoop ontvangt de vereniging een provisie, zonder dat het jou iets (meer) kost. Bij Sponsorkliks is ruim 90% van de bedrijven aangesloten, dus de kans is heel groot dat ook het bedrijf waar jij koopt aangesloten is.
Op deze wijze zijn een paar klikjes meer: de kracht van gratis sponsoren.

Reacties zijn gesloten.