Kom proefspelen op een muziekinstrument uit het fanfare orkest!

Op maandag 9 mei tussen 16.15 uur en 17.00 uur krijgen alle basisschoolleerlingen van groep 4 tot en met 8 de kans om kennis te maken met verschillende muziekinstrumenten en deze te bekijken, te beluisteren en uit te proberen. Deelname aan deze “les” is geheel gratis. De lessen vinden plaats in het dorpshuis van Wieringerwaard.

Vindt uw zoon of dochter dit na de les leuk, dan kan dezelfde dag de keuze voor een instrument gemaakt worden. Uiteraard is dit het instrument dat zij of hij het leukste vindt.

Er is keuze uit verschillende blaasinstrumenten en slagwerk.

Vervolglessen voor een aantrekkelijke prijs.

Na de gratis kennismakingsles op 9 mei bestaat de mogelijkheid om nog 3 lessen te volgen bij een van de ervaren muziekdocenten van de muziekvereniging. Voor deze 3 vervolglessen wordt een totale bijdrage van € 15,00 gevraagd. De dagen en tijden van de vervolglessen met het gekozen instrument wordt met de deelnemers afgestemd.

Open Waerts Muziekpodium

Om de opgedane kennis muzikaal te tonen aan ouders, opa’s, oma’s, familie, vriendjes en ander publiek zullen de lessen afgesloten worden met een echt concert tijdens het Open Waerts Muziekpodium dat op vrijdagavond 1 juli wordt gehouden.

Informatie en aanmelden

Het is algemeen bekend dat muziek maken de ontwikkeling van de hersenen gunstig beïnvloedt. Lijkt dit iets voor uw (klein)kind dan is dit de kans om het eens uit te proberen. Voor meer informatie en/of aanmelden voor de les op 9 mei vult u onderstaand formulier in.

<<aanmelden kan niet meer, wel kunt u via de muziekschool een proefles aanvragen>>