Herdenken & vrijheid: concerten op 4 en 5 mei

Herdenken in Wieringerwaard op 4 mei 2022
Je bent van harte welkom om samen te herdenken in Wieringerwaard. Muziekvereniging Wieringerwaard organiseert samen met het 4 Mei Comité een sfeervolle herdenking, met aandacht voor de situatie in de Oekraïne.  Je kunt deelnemen aan de ceremonie bij de begraafplaats en/of het Herdenkingsconcert.

Ceremonie bij de begraafplaats
Om 19:30 verzamelen we bij het Witte kerkje aan de Trambaan, voor een wandeling naar de begraafplaats aan de Iepenlaan. Om 20:00 zijn we samen stil bij de jaarlijkse herdenking. Vervolgens is iedereen van harte welkom om mee te lopen naar de gymzaal voor het Herdenkingsconcert.

Herdenkingsconcert in de gymzaal
Samen herdenken met stemmige muziek van muziekvereniging Wieringerwaard.
Gymzaal open 20:30 (Populierenlaan 25).  Aanvang 20:45. Toegang gratis.

Vrijheidsfeest LEEF! op 5 mei 2022
Vier samen de vrijheid en het leven! Muziekvereniging Wieringerwaard heeft een swingend programma opgesteld om de vrijheid te vieren en te voelen dat je leeft. Een avond voor jong en oud.
In het Dorpshuis De Oude School is de kick off met de Alkmaarse Big Band, vervolgens sprankelt de Muziekvereniging in de gymzaal en na afloop feesten in het Dorpshuis met DJ BERRY!

Kom ook de vrijheid vieren!
Kaarten €15,- online te koop via tickets 5 mei vrijheidsfeest . Ook ticketverkoop aan de zaal.

Zaal open 19:30 (Dorpshuis, Populierenlaan 23a), aanvang 20:00.
DJ BERRY vanaf ongeveer 23:00. Om 2:00 gaat het Dorpshuis dicht.

(Na het plaatje nog wat info)

Overzicht

4 mei: ceremonie bij de begraafplaats en herdenkingsconcert
19.30   Vertrek vanaf Witte Kerkje aan de Trambaan naar de begraafplaats.
19.50   Aankomst Begraafplaats Iepenlaan met officiële herdenking en toespraken en aandacht voor Oekraïne.
20.30   Zaal gymzaal open.
20.45   Start Herdenkingsconcert met aandacht voor verleden en heden.

Toegang: Gratis toegankelijk voor iedereen.
Kaarten:  Om zeker van een zitplaats te zijn wordt reserveren via de website van de muziekvereniging aanbevolen. Er is een beperkt aantal zitplaatsen beschikbaar.

5 mei: Vrijheidsfeest LEEF!
19.30           Kaanzaal open in dorpshuis de Oude School
20:00 Aanvang Vrijheidsfeest LEEF!
Optreden van Alkmaarse Big Band, Muziekvereniging Wieringerwaard en DJ BERRY. Ouderwets swingen van de eerste tot de laatste minuut.
Voor- en na-programma in de Kaanzaal, optreden van de muziekvereniging is in de gymzaal.
02:00 Einde Vrijheidsfeest LEEF! Het dorpshuis gaat dicht.

Toegang:     € 15,- per persoon.
Kaarten:       Tickets 5 mei vrijheidsfeest of ticketverkoop aan de zaal