Wisseling van voorzitter

Het nieuwe muziekseizoen komt er weer aan. Vrijdagavond 2 september zal weer gestart worden met de wekelijkse repetities. Ook staan de eerste optredens weer gepland. De muzikanten van de vereniging hebben er zin in.

In de afgelopen zomerperiode heeft het verenigingsbestuur een verandering ondergaan. Karin Arends heeft de voorzittershamer overgedragen aan Arthur van Leuven. Alhoewel Karin nog veel ambities had met de vereniging heeft zij toch voor een (tijdelijke) job overzee gekozen. Als vereniging wensen wij Karin veel succes met haar nieuwe job en bedanken haar voor haar tomeloze inzet voor de vereniging. Wij hopen haar over enige tijd weer binnen de vereniging te kunnen verwelkomen.

Arthur van Leuven is geen onbekende binnen de vereniging. Hij maakt al een tiental jaar deel uit van het orkest en heeft daarnaast ervaring opgedaan bij het organiseren van concerten. Arthur wil als voorzitter de koers van Karin blijven voeren. Een van de uitdagingen is het na corona weer op volle toeren gaan draaien met de vereniging. Bestuur en leden hebben hier veel zin in, dus dat moet gaan lukken. Arthur wordt door iedereen veel succes gewenst met zijn nieuwe functie binnen de vereniging.

Afscheid van onze voorzitter Karin tijdens het Waerts Muziekpodium

Reacties zijn gesloten.