Waerts Muziek Podium en BBQ 1 juli 2022

Op vrijdag 1 juli 2022 is het Waerts Muziek Podium en de jaarlijkse barbecue. Vanaf 19.00 zijn leden, leerlingen, vrienden en vrijwilligers welkom om te komen luisteren naar onze optredens en samen te barbecueën. Het Waerts Muziek Podium vindt plaats in dorpshuis De Oude School, in de Kaanzaal.

Je kan je opgeven voor een act op het muziek podium. Wil je ouders, familie of (muziek)vrienden laten horen, wat je dit jaar geleerd hebt? Of gewoon een lekker nummer spelen? Geef je op via het formulier. Je kunt je familie ook aanmelden voor de BBQ. De leukste act of optreden wint een prijs.

De BBQ is gratis; de drankjes zijn voor eigen kosten. Wel even aanmelden, anders kan je niet mee-eten. Dit kan tot 24 juni via onderstaand formulier. Ook kan je doorgeven of je vegetarisch wilt eten.

<<aanmelden kan niet meer>>