Comeback Concert nu op vrijdag 12/11/2021

Update (12 nov)
Vanwege de komende maatregelen van het kabinet is het concert verplaatst naar vrijdagavond 12 november. U bent van harte welkom. De gymzaal is om 19:30 geopend, het concert begint om 20:00.
Helaas is het niet mogelijk om zaterdagmiddag of avond 13/11 nog een concert te geven.

Wel een kaart gekocht, maar niet bij het concert geweest
Dan kunt u vrijdagavond tussen 20:00 en 20:30 naar het Dorpshuis komen, om uw geld terug te krijgen. U levert dan de kaart(en) in als bewijs van betaling. Dit kan t/m vrijdag 3 december 2021.

Update (6 nov)
De locatie van het concert is gewijzigd naar de Gymzaal in Wieringerwaard. In deze grote zaal kunnen we voldoende afstand houden van elkaar en toch samen genieten van het concert. We hebben er zin in!

Origineel bericht
Op zaterdagavond 13 november om 20.00 is het Comeback Concert in de Gymzaal in Wieringerwaard. Een ouderwets gezellig concert, waarin mooi samen muziek maken centraal staat. Muziekvereniging Wieringerwaard mag EINDELIJK weer optreden en hier zijn we heel blij mee. Thema: “Comeback”: terug naar die “goeie ouwe tijd” en het “pre-COVID tijdperk”.

Kaarten zijn te koop bij Tankstation van Zijl in Wieringerwaard.
Kaarten kopen kan tot 13:00 op zaterdag 13 november bij Tankstation van Zijl, daarna kunt u kaarten kopen aan de zaal vanaf 19:30, tot we uitverkocht zijn.

Let op: alleen toegang met geldig Coronatoegangsbewijs; neem ook uw paspoort, rijbewijs of id-kaart mee. Gekochte kaarten worden niet teruggenomen.

Reacties zijn gesloten.