Club is Koning

Beste leden, vrijwilligers, vrienden en ouders van leden van de muziekvereniging,

Vanaf nu is het mogelijk om onze vereniging financieel te sponsoren zonder dat het jou iets kost. Wij hebben onze muziekvereniging aangemeld bij supermarkt de Vomar. Zodra je daar boodschappen doet, kan je ons met je klantenkaart (op je smartphone) geheel gratis financieel ondersteunen. Van elke aankoop maakt de Vomar een klein percentage aan de vereniging over.

Hoe kan je ons ondersteunen?
Dat is heel makkelijk. Gebruik hiervoor de Klant is Koning kaart van de Vomar. Download de Vomar app en koppel je kaart vervolgens aan onze vereniging. Gebruik hiervoor de unieke code MUWI2021.
Elke keer dat je boodschappen doet scan je de kaart bij de kassa. Dat is alles wat je hoeft te doen.

Heb je nog geen klantenkaart en wil je ons toch ondersteunen, zet dan de Vomar app op je smartphone. De app wijst je vanzelf de weg en geeft meer uitleg over de Club is Koning.

Hopelijk doe je snel mee want met de feestdagen voor de deur worden er vast extra inkopen gedaan.

Deel dit bericht onder al je kennissen, vrienden, familie enzovoort. Hoe meer deelnemers hoe leuker dit voor onze muziekvereniging is.

Voor meer informatie over de actie. Kijk op de site van de Vomar: https://www.vomar.nl/cik

Reacties zijn gesloten.