Jubileumconcert in Cool

15 juni feest in Cool!

Muziekvereniging Wieringerwaard bestaat 60 jaar en dat is groots gevierd! De enthousiaste en gemotiveerde leden van het orkest vieren het jubileum samen met Leona Philippo en brengen een spetterend concert ten gehore bij Cool kunst en cultuur in Heerhugowaard.

Leona Philippo won in 2012 The Voice of Holland en is een echte muzikale duizendpoot. Naast singer-songwriter is Leona ook actrice en schitterde ze in de hoofdrol van de musical Aida. Eerder was ze al te horen met o.a. Afrojack, Junkie XL, Candy Dulfer en Lionel Richie. In 2016 won Leona het tv-programma Maestro en toonde hiermee ook haar dirigeertalent.

Samen met het opleidingsorkest en groot orkest bracht Leona een gevarieerd en swingend repertoire. Ook was een groot projectkoor aanwezig om de avond tot een groots en muzikaal spektakel te maken.

Bekijk de Jubileumflyer.

Hier volgen nog filmpjes en foto’s van het concert.