Afgelopen periode zijn wij slachtoffer geworden van een geraffineerde vorm van digitale fraude. Door een frauduleuze e-mail zijn we €4.350 kwijtgeraakt.
Een flinke klap voor een vereniging als de onze.
Maar wij willen vooruit. Wij willen blijven doen waar we al jaren voor staan: samen muziek maken, optredens verzorgen en mensen verbinden.
Daarom zijn we een crowdfundingactie gestart om (een deel van) het verloren bedrag terug te krijgen.
Kun jij ons helpen?
– Door een bijdrage te doen
– Of door onze actie zoveel mogelijk te delen
Iedere bijdrage en iedere deling helpt ons enorm.
Deze vorm van fraude kan iedere vereniging overkomen. Daarom delen we ook ons verhaal: om elkaar en onze collega-verenigingen bewust te maken en te laten zien dat we samen sterker staan.
Help jij mee om de muziek te laten klinken?
https://gofund.me/5061c1b42

