Picknickconcert – 6 oktober

Op zondag 6 oktober vindt het Picknick concert plaats in de Oude School. Het opleidingsorkest verzorgt dit concert.

Op deze zondag is de theaterzaal van de Oude School omgebouwd tot een heerlijk zomers picknickveldje, waar iedereen onder het genot van een zelf meegenomen lunch kan genieten van muziek en ander lokaal vertier.

Het wordt weer een unieke ervaring bij Muziekvereniging Wieringerwaard!

Een ideale gelegenheid om met gezin, vrienden, kennissen of buren met elkaar te lunchen. Neem uw gevulde lunchtrommel mee of vul uw koelbox met een complete lunch en geniet tijdens het lunchen van een heerlijk ontspannen show. Neem ook uw eigen picknickkleed mee!
Koffie, thee of drankje zijn verkrijgbaar voor een leuke prijs. Limonade is gratis.

De zaal is open om 11:45, het concert begint om 12:00 en duurt tot ongeveer 13:30.

Kaarten kosten 5 euro per persoon. Kinderen (<18) onder begeleiding van een volwassenen betalen 1 euro. Kaartverkoop is aan de deur.