SponsorKliks:

Sponsor gratis de Muziekvereniging Wieringerwaard!

Met SponsorKliks kunt u een financiële bijdrage leveren aan onze muziekvereniging, zonder dat het u een cent extra kost! Voorbeeld: reserveer een restaurant online via Dinnersite.nl of bestel online een pizza via o.a. Thuisbezorgd en Muziekvereniging Wieringerwaard ontvangt geld in de clubkas. Dit geldt ook voor uw aankopen via internet.

Hoe werkt het?
Wilt u Muziekvereniging Wieringerwaard gratis sponsoren? Zorg er dan voor dat u voortaan uw online aankopen doet via onze SponsorKlikspagina. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.nl wordt gedaan. Een groot deel van deze commissie wordt daarna gestort op de rekening van Muziekvereniging Wieringerwaard. Of u nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of u gaat via SponsorKliks.nl naar de site van Bol.com, u betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval profiteert Muziekvereniging Wieringerwaard er direct van!

22-12: Kaarten Openingsconcert Jubileumjaar vanaf 2-2-19 te koop voor 5 euro.

15-12 Kuiper Sloopwerken, Wiba Autobanden en Autoservice Van der Waals zijn nieuw als adverteerders. Onze hartelijke dank!!

23-11 Domeinnaam www.jubileumwaard.nl geregistreerd voor jubileumjaar!

Januari

wo 2: Start kaartverkoop Openingsconcert

za 02: Openingsconcert 60-jarig Jubileumjaar in de Oude School en tevens START KAARTVERKOOP voor jubileumconcert 15/06

za 09: Tulpenactie (o.v.)