Flow: de ultieme muzikale beleving

In vier repetities werkten 60 enthousiaste muzikanten onder leiding van de bevlogen dirigent Michiel Drijver toe naar een spectaculair concert.

De basis voor dit fanfareorkest wordt gevormd door Muziekvereniging Wieringerwaard. Het orkest is aangevuld met muzikanten uit heel Noord-Holland, die de ambitie hebben om een muzikaal verhaal over te brengen op het publiek en verbinding te zoeken met de andere muzikanten en te gaan voor een zo mooi mogelijke samenklank.

Verbinding kan samen met een goede focus en het goed kennen van je muzikale partij zorgen voor flow. Voor dit project werden klankstukken gespeeld die een verhaal vertellen, waaronder filmmuziek van Morricone en Gabriella's Sang. Daarnaast ook het verhalende werk Pilatus: Mountain of Dragons, wereldmuziek uit Windows of the World en werk van Jacob de Haan.

Op zaterdagavond 20 juni vond het Flow-concert plaats in de Hervormde Kerk in Anna Paulowna. Een goed gevulde kerk en de focus en verbinding van de muzikanten zorgden voor een fantastische avond waarbij ook het publiek heeft ervaren wat flow is.

Hieronder vindt u een impressie van het Flow-concert op zaterdag 20 juni:

Hieronder vindt u een impressie van de repetitites van Flow:

22-12: Kaarten Openingsconcert Jubileumjaar vanaf 2-2-19 te koop voor 5 euro.

15-12 Kuiper Sloopwerken, Wiba Autobanden en Autoservice Van der Waals zijn nieuw als adverteerders. Onze hartelijke dank!!

23-11 Domeinnaam www.jubileumwaard.nl geregistreerd voor jubileumjaar!

Januari

wo 2: Start kaartverkoop Openingsconcert

za 02: Openingsconcert 60-jarig Jubileumjaar in de Oude School en tevens START KAARTVERKOOP voor jubileumconcert 15/06

za 09: Tulpenactie (o.v.)